Friday, December 13, 2013

5:03 PM - No comments

Photo Konvokesyen UPM ke-37



Me with My Mama and Abah and adik lelakiku...

Terima Kasih.. mama abah sudi datang dan drive dari Terengganu ke UPM, Serdang,
 Sampai kena bangun kul 5.00 pagi wokkk gara2 bapak den x tahu jalan nk ke UPM tu dari rumah mak cik aku kat Perlabuhan Klang...mjur ada pak cik aku bawakkan..Samapi UPM 6.00 pagi..hehe awal x u allss...?? bertapa "EXCITED" nyaa anak dia nak konvo hehe....



Nie test power camera man dulu sementara menunggu yang lain tibaa...

Sapa yang xder lagi erk...?? Oh..Niah and Miza...

Cepatlaaa u alsss...tak sabor nak berposing-posing bagai nie....



Masih menunggu cik Miza..so gambar berlimaa jer laa yang ada hehee...
part nie photographer berbaring di bawah..kami di atas...hahahaha....
Ampun yaa Mizaa..Kita orang ambik dulu...
Niahhh...awat hang tutup mataa....huhu....



Photograper siap p beli belon2 lagi untuk mencantikkan gambar kami semuaa u allllss...hehe
untungkan...hehe suke2..thank "Syafiq" aka Photographer den time tuh...



Part yang paling mencabar sekali apabilaa hendak mengambil gambar di sini...Haaa nak tahu mengapaa...?? nama pun atas jalan..of coz laa u allss...
kereta duk lalu lalang kat citu...ada satu kereta myvi niee...cam sajaaa jer lakk duk ulang alik kat bukit kosas nie...adeh....sbor jer laa..penat bangun duduk...
at least dapat jugaa photographer ambik pic kami..hehe :)



Time niee semuaa kena tunduk sebab...??
Nak bagi nampak lambang UPM tu..hehe...
(cam nenek-nenek si bongkok tuaaa...)




hahaha...nak tergelak sebab ada prop bungaa moshi photographer ckap x pyah ambik sebab tak sesuai..so terpaksa diletakkan di tepi...ditengah2 padang yang panass....
(Cair make mak nooookkk)



Okey masa nie baru miza sampai setelah sejam kami bergambar...fuhhh akhirnyaa dapat juga kami bergambar berenam..Yeahhhhaaa........!!!!!
"KAMI DAH GRAD"....!!!!



nie merupakan salah satu cover album cd..Tengok..betapa bagusnyaa photgrapher aku..sanggup berhempas pulas siap ada CD lagi u allss....bestkan..hehehe
Actually photographer nie dak opis aku..kebetulan dia ada kemera DSLR..So kami pun share2 lah berenam untuk  ambik gambar nie...sebab confrm laaa semuaa nak bergambarkan...huhu....okey untuk sapa2 yang nak ambik gmbar untuk konvo ke photoshot kee..kenduri berkhatan kee...opsss..hehe ley layari laman web nie...
rojer2 laaa photographer nie...S.R.Photographies




Terima Kasih  Mak Abah...
Muahhhh...muuuuaaahhhhh....

"I LOVE U ALLS...."


Setia Menaip :D



Saturday, November 2, 2013

11:38 PM - No comments

Kami Dah GraD...!!!



Alhamdulillah..Syukur Ke hadrat Ilahi denagan limpah dan kurniaannnya..
aku dan kawan seperjuanganku telah menamatkan pelajaran kami di 
UNIVERSITI PUTRA MALAYSIA
dalam Jurusan 
"PEMBANGUNAN SUMBER MANUSIA"
setelah 3 tahun mengejar bas setiap kali pergi dan pulang dari kelass..kihkih..:P
 mengharungi panas terik mentari,
guruh dan petir untuk pergi ke kelas..
akhirnyaa kami semua berjayaa....!!!

Terimaa Kasih ini juga ditujukan buat "Mama dan Abahku"
yang dicintai...kerana telah bersusah payah bekerjaa keras 
untuk membesarkan anakandamu yang degil ini...!!! hehe
"Nana mintak maaf sebab tak dapat bagi keputusan 1st class tapi nana dah cuba yang sebaikmungkin untuk mendapatkannya walaupun hanya kekurangan beberapa point je lg.."
tidak mengapaa mugkin rezeki tidak menyebelahi diriku..

Buat sahabat2 ku..
Mizaa, Nanasan, Moshi, Tyqa and Niah,
terima kasih kerana melayan perangai aku yg gila2 niee..
seriuss rinduu kat korang..
nak2 time pergi food court sme2, makan aiskrim,
berkaroke, men bowling,
hehe itu semuaa kenangan yang amat berharga buat aku..
semoga persahabatan kita kekal selamanya..
" u allss Kwen jgn lupee jemput erkkk...!!! hehe

haa..??
nak tengok gmbrr..?? heheh
jap erkk..
internet x mencukupi untuk sya mengupload gmbr2 saya konvo..
tunggu yaa...hehe
hope u allss dapat bersabar...hehe 
key laa kita tido dulu nti kita sambung yup..:)







Sunday, September 1, 2013

1:57 AM - 3 comments

Mabuk Durian...

Akhirnyaaa....!!!

hurayyyyy!!!! dapat jugak aku balik rumahhh mak and abah...
lepas stdy x sempat nak balik...rayaa pun kat kg nenek..
tp yg x bestnyaa dua hari je dpt cuti...
hukhuk....
saborr jer laa erkkk..
maklumlaahh org dh berkerjayaaa...ahaaksss :P

so sampai umah kul 4.30 pagi...
smpai2 tu..adik aku yg ambik...
abah g outsation..
kemas2 rendam baju...
hehehe
malas punyaa pasall bawakbalik baju bsuh kt umah...
terukkkk bebenorrr hahaha...!!!
yerlaa kt umh sewa kena bsuh tgn....
habis kasaar tgn cik abit niee...
cehhh podahhhh....!!!

tetbaaa mak cakap...
"nana jum tidooo ngn maa malam niee..."
hurayyyyy!!! lamaa x tidoo ngn mama...
hehe time kecik2 jeee..


Esoknyaa,
akak aku ajak pergi umah bakal mak mentuaa diaaa...
aku punn dh balik...p jer laa teman diaa jap
uper nyerr dia nk p ambik duriannn..
umah pakwaa diaa ada kebun duriann...

fuyooooo..!!!
besttt tuuhhh...aku dah lahh hantu duriannn
hehehe
smpai kat umah aka bakal mak mentuaa akak aku tuhhh
dia ajak laa masukkk
then dia hidangkan buah rmbutan dan durian...perghhhhh!!!
marveloussss durian diaa wa cakap sama luuu....
isi kuning jee...

berulas-ulas aku makan hehe
then bakal mak mentuaa akak aku tuhh hidang laaa air masak..
aku pun minum laaa...
sambil tu borak-borakk..
then aku nak tambah air masak taw..
korang taw apaaa jadikkk...
aku p letak air basuh tangan dalam cawan dengan confident nyaaa....
tu pun adek cek yg tegurr.."ehh nana awat isi air basuh tangan tuhhh"
aku pun cakap.."ehh silap2"
pastu aku gelak cover2...
nak control punyaa pasal....hahahhahaa
akak aku lak gelak jugakk tp cover ckit depn bakal mak mentuaa diaa..
macam aku lak yg nak jumpe bakal mak mentuaaa...
aduishhh buat maluu  jer...
dah keluar dr umah diaa kitaa orang p ambik duriann nak bawak balik...
so nie laa hasilnyaaa yg durian kita dpt hehe banyakk kan..
penuh satu bonet...


pas jer keluar simpang umah tu..akak aku gelak sungguh-sungguh
mengalir air mataa diaa..
aku apaa lagiii..
hahahahhaa gelak laaa...
adehhh nie mestiii kes pening makan durian banyak-banyak niee...
cm mner laa leh tersilap tuang...hahahha
sborr jerlaaa..
tp seriuss kelakar giler time tuhh...
aku asaa nak gelak guling-guling jeee...
hakhakhak...
tp cover2 beb...heheh