Saturday, December 31, 2011

2:35 PM - No comments

Azam tahun BaRu....


Happy New Year 2012 Wallpapers HD


Ermm apa erkk azam tahun baru aku tahun niee….?? Haaaa azam thun bru aku nk tukar tphne laa tphne nie dah berkarat daa..dah masuk air…nk pakai tphne apa erk….?? Blackberry…?? Blueberry…?? Iphone..? Samsung…?? Nk tukr phne of coz laa kena simpan duit…cm mner nk dpt duit erk…??
Nk kena masuk ajen jualan lgsung ker…?? Atau nak jual top up jee…??
Kena fikir2 dah niee….agak2 mana lbh untung erkk…???
Umur pun dh meningkt niee
Dah 22 tahun…owhhh tidakkk dh tuaaa….hehehee
Aku kena menabung niee…cm mner erkk apa patut buat…

Tu dr segi ekonomi…
Dari segi pendidikan lak…
Aku nk belajar rajin2…sem nie aku kena pulun mesti kena dpt 4.00plat…
Then kelas mesti kena selalu hadir melainkan kalau kelas tu batal…ngeh2….
Asgmnt laakk mesti terus buat..jgn nk tgguh2 jee..
Nti kena cri tempt praktikall of coz laa aku nk cri tempt yg dekt then dapat elauun cikit…

Dari segi spiritual lak…
Aku kena bnyk kn baca yasiin bada setiap hari khmiss…
Kena baca al- quran selepas solat mgrib..spaya dpt ketengan jiwaa…..
Kena hafal surah bismillah lima n tujuh…
Kena selalu buat solat hajat dan sunat tahjjud malam hari…
Berzikir dan kena baca nama-nama allah sebelum study…..isnyaallaah ada keberkatan dalam hidup..
Cukuplaa berfoya-foya nieee….jgn lalai sgt….

Thursday, December 1, 2011

11:52 PM - No comments

Petanda Wanita / Awek Jatuh Cinta Dengan Lelaki



1. Bila seorang wanita mengatakan dia sedang bersedih,tetapi dia tidak menitiskan airmata,itu bermakna dia sedang menangis di dalam hatinya.
2. Bila dia tidak menghiraukan kamu selepas kamu menyakiti hatinya,lebih baik kamu beri dia masa untuk menenangkan hatinya semula sebelum kamu menegur dengan ucapan maaf.
3. Wanita sukar nak cari benda yang dia benci tentang orang yang paling dia sayang(sebab itu ramai wanita yang patah hati bila hubungan itu putus di tengah jalan).

4. Sekiranya seorang wanita jatuh cinta dengan sorang lelaki,lelaki itu akan sentiasa ada di fikirannya walaupun ketika dia sedang keluar dengan lelaki lain.
5. Bila lelaki yang dia suka dan cinta merenung tajam ke dalam matanya,dia akan cair seperti coklat!!
6. Wanita memang sukakan pujian tetapi selalu tidak tau macam mana nak menerima pujian.
7. Jika kamu tidak suka dengan gadis yang sukakan kamu separuh mati,tolak cintanya dengan lembut,jangan berkasar sebab ada satu semangat dalam diri wanita yang kamu tak akan tahu bila dia dah buat keputusan,dia akan lakukan apa saja.
8. Sekiranya sorang gadis mula menjauhkan diri darimu selepas kamu tolak cintanya,biarkan dia untuk seketika.Sekiranya kamu masih ingin menganggap dia sorang kawan,cubalah tegur dia perlahan-lahan.
9. Wanita suka meluahkan apa yang mereka rasa.Muzik,puisi,lukisan dan tulisan adalah cara termudah mereka meluahkan isi hati mereka.
10. Jangan sesekali beritahu perempuan yang mereka ni lansung tak berguna.