Wednesday, July 31, 2013

1:38 AM - 1 comment

Mencari Rezeki Demi Sesuap Nasikkkk dan Lauk Pauk..heehe


Assalamualaikum...
Sorry yaa tetawan..lama kita tak "update" blog niee.
maklum laaa sibuk berbenorr...huhu
awal bulan Julai ari tu kita dah start kerjaa..
tak balik kampung pun terus kerjaa..
alhamdulilah rezki murah..dapat gak kerjaa
jawatan yang saya dapat tu biase2 jee
gaji pun cukup laa untuk beli nasi dan lauk pauk...huhuhu

tukar mood jap..huhu

aku kerja kat agensi pekerjaan di bangsar..
syarikat ni yang cari aku dalam laman web coz sebelum 
nie aku ada post "RESUME" kat monster.com

HARI PERTAMA

kerjaa ok jer..mujur laa aku ada basic HR ckit..hehe
yup laa dah cos. tu yg aku ambik tp kerja aku
kt syrikat nie kena wt gaji orang..
fuyoooo masyuuukkkkk!!!
gaji depaa erkk bukan aku...
penat tu jgn ckp laaa
tiap-tiap hari ada jer kerjaa..pas siap..yg nie ada kerja len lak yg menanti...
waaaaaa :(

tetbaa rasa nak sambung stdy lak...
stdy best!!
abis kelas jee balik tidur...
abis kelas pun awall..
kalau time kerjaa
kul 9am pai 6pm terperukk laa hang kat depan pc.
fuishhhh cilap2 pakai spek jugak aku niee hehe
spek itamm ok laaa hahaha

gaji yang pertamaa pun dah dapat...hurayyyy...!!!!
bestnyaaaa tp dh kerjaa aku kena bg sepupu duit rayaa...
kopak jugak laa hehe
tp aku bg mna yg mampu jee..
at least bg jugak kan..hehehe
org cakap bg duit kat budak-budak nie murah rezeki...
aminnnn...:)

cumaaa...
hehe...ada satu laa yang x berapaa nak puas hati...
training tidak mencukupi..
maklum laa aku nie kan staff baru
depa kena faham..kalau lambat ciap tu paham2 laa erk..
sbb training yg aku dpt "on the job training"
so bilaa ada sesuatu kerjaa tu time tu jugak kita belajar...
dah2 p tidooo esokkk nak kerjaaa....!!!




1 comments:

Perghh.. dah setart keje ke... jangan lupa 1st gaji belanje ek..