Monday, January 27, 2014

10:42 PM - No comments

Golden Wrap Chicken Combo (KFC)



Assalamualaikum dan Salam Sejahtera...

Hai Kwan2 sekalian..apa kabar anda semuaa..??
Hope u alls semua sihat2 selalu yup...hehe

Hari nie aku nak cter pasal ayam haha...
Mesti korang semua pernah makan KFC kan....??
kerat jari laa sapa yang tak pernah makan KFC nie...haha
KFC nie peminat tegar rakyat Malaysia kot...





Sebenarnya bukan nak cter pasal ayam KFC nie pun kehkeh..juz nak bgtaw u alls..
Masa tengah tengok drama ARIANA ROSE kat tv3..
tup2 iklan lak...adehh...nie laa paling aku tak suka klau tengok TV lama nak tunggu iklan..
tp sabor jerlaa sebab muncul iklan KFC niee...
"GOLDEN WRAP CHICKEN COMBO"
aku dan akk aku jerit laa ehhh "JAY JUSIN" aka "ANAS"
perghhh gilerr arr dh jd model KFC beb...ganass sey..
hahaha baru jer bbm ngan dia ari tuh...
dulu si Anas nie kwn time kt Penor, Kuantan.
That's why laa aku cm tak percayaa jee...
perghhh famousss hang nokkk....



tengok tu model KFC dah hang erk...hehe dulu selalu kayuh basikal men kat tasik penor sama2 hihi..
aden juz tumpang gembiraa laa...
at least ada gak member masuk tv hahaha...


to "ANAS" sorry laa aku curi2 ambik gmbar hang kat fb hehe..juz nak promote KFC nie jerr..
cam best pulak aku tengok ko makan...
jommm...!!!
sekarang kee..?? oh no no..
hari sudah lewat malam mau makan KFC kaa..??
x moooo nanti naik berat badan den...
esok jer laa erk..
tak larinyaa kedai KFC nie hehe..

Setia Menaip







0 comments: