Sunday, September 1, 2013

1:57 AM - 3 comments

Mabuk Durian...

Akhirnyaaa....!!!

hurayyyyy!!!! dapat jugak aku balik rumahhh mak and abah...
lepas stdy x sempat nak balik...rayaa pun kat kg nenek..
tp yg x bestnyaa dua hari je dpt cuti...
hukhuk....
saborr jer laa erkkk..
maklumlaahh org dh berkerjayaaa...ahaaksss :P

so sampai umah kul 4.30 pagi...
smpai2 tu..adik aku yg ambik...
abah g outsation..
kemas2 rendam baju...
hehehe
malas punyaa pasall bawakbalik baju bsuh kt umah...
terukkkk bebenorrr hahaha...!!!
yerlaa kt umh sewa kena bsuh tgn....
habis kasaar tgn cik abit niee...
cehhh podahhhh....!!!

tetbaaa mak cakap...
"nana jum tidooo ngn maa malam niee..."
hurayyyyy!!! lamaa x tidoo ngn mama...
hehe time kecik2 jeee..


Esoknyaa,
akak aku ajak pergi umah bakal mak mentuaa diaaa...
aku punn dh balik...p jer laa teman diaa jap
uper nyerr dia nk p ambik duriannn..
umah pakwaa diaa ada kebun duriann...

fuyooooo..!!!
besttt tuuhhh...aku dah lahh hantu duriannn
hehehe
smpai kat umah aka bakal mak mentuaa akak aku tuhhh
dia ajak laa masukkk
then dia hidangkan buah rmbutan dan durian...perghhhhh!!!
marveloussss durian diaa wa cakap sama luuu....
isi kuning jee...

berulas-ulas aku makan hehe
then bakal mak mentuaa akak aku tuhh hidang laaa air masak..
aku pun minum laaa...
sambil tu borak-borakk..
then aku nak tambah air masak taw..
korang taw apaaa jadikkk...
aku p letak air basuh tangan dalam cawan dengan confident nyaaa....
tu pun adek cek yg tegurr.."ehh nana awat isi air basuh tangan tuhhh"
aku pun cakap.."ehh silap2"
pastu aku gelak cover2...
nak control punyaa pasal....hahahhahaa
akak aku lak gelak jugakk tp cover ckit depn bakal mak mentuaa diaa..
macam aku lak yg nak jumpe bakal mak mentuaaa...
aduishhh buat maluu  jer...
dah keluar dr umah diaa kitaa orang p ambik duriann nak bawak balik...
so nie laa hasilnyaaa yg durian kita dpt hehe banyakk kan..
penuh satu bonet...


pas jer keluar simpang umah tu..akak aku gelak sungguh-sungguh
mengalir air mataa diaa..
aku apaa lagiii..
hahahahhaa gelak laaa...
adehhh nie mestiii kes pening makan durian banyak-banyak niee...
cm mner laa leh tersilap tuang...hahahha
sborr jerlaaa..
tp seriuss kelakar giler time tuhh...
aku asaa nak gelak guling-guling jeee...
hakhakhak...
tp cover2 beb...heheh


3 comments:

giler byk nya doyan....mmg musim doyan le kat sana erk....

soalan untukmu.. antara durian dan kelapa jika tertimpa di kepala mu.. yg mana lebih sakit?

hahahaha....adehhh sushnyaa nak jawabb...!!! dua2 lg skitt kott..