Tuesday, March 22, 2011

11:20 PM - No comments

aKtiF 5 di rTM.....

Uollllllzzzz....nak tahu..mula2 tulis kat borng bawah dekap papan kenyataan blok aku ingt rancgan nie cm boring2 n duk degar ceramah..so isi jer laa then ari ahd nak pergi tu baru aku tau...Tu pun member aku yg cakap dia cm gameshow...Alaaaa cm ewah2 kat TV3...tp nie len cikt...

Pastu mula laa aku tphne mak aku....mak tgk nana masuk tb tau...hehehe jgn lupaa..tunggu kat depan tb nti...heheh...biaser laa first time nk masuk tb...hahhaa excited jer kan aku...hihhihi...sampai jer kat sana kita org mkn2 dlu...sebelum sampai ader laa sowg senior nie dia da 'beta' ngn kte owg msti kat sana mkn mee hoon ngn telur dada...air masak botol kecik...then aku ckp xper kita tunggu bila da smpai nti...

sampai jer...buka2 tgk betul dia ckp...hahaha tp kueh teow greng....xper jnji dpt mkn coz da kebulur sgt time tu...aku pun aper lagi...dgn lafaz bismillahirahmanirrahimm...makan la with my frens....then p solat mgrib..pastu kul 8pm kita owg kumpul kat dlm studio tu....waaa x sabar rasa nyaa nk tunggu program nie mulaa.....

Apa-apa pun aku enjoy sgt dtg kat rtm time tu...happy gler maklum laa muka aku ngn member2 masuk tb...heeheh duk depan lak tu...huhuhu....aser cm nk pergi lagi..hahahah....

balik tu Tuhan jer tahu penat nya aku raser time tu...dah duk menjerit2 kat dlm studio tu juz nk support wartawan2 kat join gme tu....tp aku aser best gler laaa...kelakar pun der ....hehehe....

Nie aku tunjuk kat Uooolllzzz gmbr2 aku kat sner...huhu

Nie time sebelum game show tu strt......




sementara tunggu bas Rtm....hihihi


selepas gmeshow tamat...pic dengan wartawan....


pengacara yg sporting.....huhuhu

0 comments: