Wednesday, May 11, 2011

1:19 PM - No comments

cerita di waktu kebusanan.....hehehe



ermmm...nak buat aper erk ari nie...
balik-balik duk menhadap laptop dpn mataa..
adehhh.....
kalau x buker fb..
buker ym...
tu pun cm2 manusia aku jmper...
semalam duk gaduh kat cht room kL...
der laa sorang dak nie duk ngutuk jee...
ngutuk orang melayu pulak tu...
isyhh x paham aku.....
bajet bgus betoll...
dia ckp org melayu kuat mkn tu gemukk...
nasib bek der teman aku...dia pun marah gak laa kat dak tu...
kafir ker aper aku ckp nak kata x tp dia ckp masyallah..siap bg salam lak tu...
dia ckp cm2 mau x panas aku ngn dak sorg lg mjur der diaa kalu x aku sowg2...
dia ckp dak2 student melayu belajar x pndai laa...
sebab tu asyik chting jee..
ckp suka buang masaa...
tgk maner ade org cina kat cnie...??
aku ckp laa kita cht ponn boring2 jee...
dah time cti...
time balaja...blajaa...yg dia sibuk aper kess..
aduiss...geram gak aku raser...sewelll agak nyee..
gerammmm... jgk laaa tp sabor jer laa....huhu...




0 comments: