Monday, April 4, 2011

2:25 PM - 1 comment

kura-kura dalam perahu..pura-pura tak tahu....

Emm...pham x maksud ayt di ats....huhu..
biaser laa manusia nie x lari dari sifat pura-pura...hahaa
kelakarkan...??


SIAPA YANG SELALU PURA-PURA......a.k.a... MENIPU... ??

lelaki...?? atau perempuan...??
nie juz pandangan aku laa...lelaki nie menipu sebab dia dah terbiaser sgt..alaa mklum laa
bila mak mintak pergi beli gula ker tepung kee...mesti ader jee alasan dia..
"jap mak...sakit perut niee...x tahan..mak suruh adik jer la..."
hahaha....kelakarkan...
kalau dalam percintaan pulak...
" saya rindu kan awak laa....bila kita boleh berjumpa...awak janji jangan tinggalkan sya"
itu lah ayat yg selalu digunakan oleh kaum lelaki untuk berpura-pura...
aku pun x pasti kenapa...??
sebelum kenal mulalah nak rapat...bila dah kenal mulalah nak berjauhan....susah sgt ker nak jd kawan yg baik....aduishh... xpahamm...laaa...apa motif dia owg sebenarnya....?? x serik ker nak men2 kan peasaan wanita....??

bg perempuan pulak...kalau menipu nie juz untuk kepentingan diri jee...
dia rasa malas nak buat sesuatu tu....
pmpn berpura-pura pun sebab keselamatan dri dia jugak...buatnyer ader orang nak culik nti...
x ker nayer....??...saper yg susah...aden jugak....

apa-apapun...kamu semua pikir-pikirkan laa....
jangan gunakan sifat ini juz untuk memainkan sesorang....
buruk padahnya....
Entah lah tepuk dada tnya selera....



SELAMAT BERAMAL...

1 comments:

Tq sebab follow kite....kalau nak belanja kite pun bgtaw lah yerk....ahakz...