Tuesday, July 12, 2011

6:02 PM - No comments

aNugeraH terIndaH peRnah aKu miliKi.....




Awak 
Hari ni awak nampak serabut 
Semua orang kutuk 
Tapi ada gak hati yang puji 
Jadi you can always count on me 

Awak 
Hari ni awak senyum kat saya 
Tapi saya buat-buat tak nampak 
Padahal nak elak dari pengsan… 

Awak 
Hari ni awak datang kelas saya 
Tapi Saya buat bodoh ajer 
Padahal bumi ni rasa macam dah tak cukup graviti 

Awak 
Hari ni awak nampak comel 
Semua orang puji 
Tapi saya puji dalam hati 
Padahal nak gak puji sekuat hati 

Awak 
Hari ni saya senyum kat awak 
Tapi awak jalan depan saya 
Jadik senyum pun tak guna 


Awak 
Hari ni awak tegur saya 
Tapi saya buat-buat pekak 
Padahal nak elak daripada tak boleh berhenti borak 

Awak 
Hari ni saya tegur awak 
Tapi saya tegur awak dalam hati 
Jadi awak tak penah dengar all the gud lucks and take care hari-hari 

Awak 
Hari ni kita duduk semeja 
Tapi rasa cam jauh giler 
Padahal tak sampai sedepa 

Awak 
Hari ni awak beratur belakang saya 
Tapi saya tak tau nak cakap ape 
Jadi saya blah macam tu aje 

Awak 
Hari ni berubah situasi 
Tapi Saya still kat sini 
Padahal dah kosong tak berisi 

Awak 
Hari ni saya nampak awak dari McD 
Tapi awak tak macam dulu lagi 
Jadi saya terdiam sendiri 

Awak 
Hari ni saya dah janji..nak pergi 
Tapi tak tau kenapa tak boleh pergi 

Awak 
Hari ni saya menyesal ada ego yang tinggi 
Tapi dah takde harapan kat sini 
Jadi nak tak nak terpaksa sendiri 

Awak 
Hari ni hari terakhir nampak awak 
Tapi awak tak toleh sini 
Awak fokus kat tv 

Awak 
Hari ni saya tengok gambar kita senyum 
Tapi gambar tinggal gambar 
Nak buang sayang nak simpan sedih 

Awak 
Esok antara kita ada “balai berlepas” 
Esok…tiada esok untuk saya 
Esok juga…tiada esok untuk awak 

Awak 
Semoga satu hari nanti saya menginsafi diri 
Tak nak ada ego tinggi lagi 
Buat sakit hati 

Awak 
Sebelum pergi 
Hari ni..kat sini 
Saya janji 
Semua ni untuk awak… 
Sebab kenal awak anugerah terindah pernah saya miliki…. 
Terima kasih awak 

0 comments: