Monday, September 5, 2011

10:31 PM - No comments

SaKit keRR.....??


Eh..atap umah aku bocor ker...??
tetba aku raser cam ader air jatuh atas muka aku...
nak buka mata punyerla susah...
mklum laa semalam aku tido lewat...sibuk dok upload pic rayer...
makin lama aku raser makin banyak pulak air ujan nie jatuh...
nak kata ujan pelik jgk aku x dgr pun bunyi guruh...
ujan apatah lagi....

adeh...mimpi ker aper nie....
ohhh.....
men kasar nmpak...
hahahaaa....
adik aku yg drjh 6 rupernyer...
dia g renjis air kat muka aku...
adeh.....
nak gerak aku bgun katanyer....

then....kul 8am aku
gerak g bndar ngn bapak aku...
cter la kat my dad yg aku dpt blok atas sekali...
tension jgk laa...
coz 1st check dpt tgkt bawah 2nd check dpt ats...
abah aku ckp try sruh mama tphne pejabat kolej tnya mintak tukar bilik...

sampai jer kat opis mama...
aku suruh mama tphne pjbt kolej...
maklum laa my mom pndai cikit kalau bab2 cm nie....ahakss...

mak aku ckp org tu suruh wat surat..
kalau mintak tukar ramai yg nak tukar..
frust jgk time tu...
adeh...
nak surat doktor lak tu....
bru aku teringt aku pernah xcident motor dlu....
haaaa...
jgn ingt aku merempit erk....
cikit2 dlu ader laaa....
tu zmn remaja jer....
tp xcdnt tme kecik lg...

sampai jer kat klinik tu...
aku pun dftr la..
bg ic kat kaunter..
agak lama jgk laaa....
sampai aku tertido kat sofa klinik tu..
mujur x kuar air liur basi kalau x malu jgk aku...hehehe
 
then ....tiba2

aku dgr suara.." Nur Farhanna bt Mohamad Adnan"
saper pulak pnggil nie...
abah aku kejutkan...opss hehee...luper ingt atas katil da td...
mc tu pnggil....

"awak sakit aper...?''

"sakit hati.... eh cilap...sakit kaki"
tu laaa mamai lg...

"okey xper..tungu kejap nti no nek.."

dalam 30minit tu aku tgk kat screnn klinik..2111..bilik 2
eh cm kenal jer no nie....
apa lagi masuk laa...

jumper HA kat situ cter la...bla..blaaa...blaaa...
" okey tunggu kat luar nti sya tunjuk kat dr suruh dia wat memo.."

pastu aku masuk kat bilik 4...
pergh...boleh tahan jgk Dr nie....huhu...
aisemen...sempat lg...
cter laaa masalah kesakitan yg aku hadapi...
tgk Dr tu respon baik jer...
aku mintak ngn dia ubat gastrik...
hehhee...alaaa wat simpan jer...kalau2 takut dtg gastrik nie...
bak kata peribahasa.."sediakan payung sebelum hujan..."....







0 comments: