Monday, September 5, 2011

10:45 PM - 2 comments

PetaH nYer diA.....


aku nie..suka ngn dak2 entah x taw kenapa...hehhee

alergik kot....

aku suka sakat anak mak cik aku...

yg sowg laki n pompan 

lebih kurg umr dlm 3 ngn 4 thn...

satu hari time raya kedua x cilap aku...

dalam keta...

aku tunjuk laa tnya diaowg nie saper....(nenek)

sara : " wan ecah"

haiqal : "bukan laa..wan"

sara : wan eecahh"

haiqal : "wannn"

makin lama makin bising....hehehe
sara : " wannnn ecaaahhhh..!!"

haiqal : " wannnn...!!!" dengan geram dia g tarik rmbut saara...

maka berlaku la pergaduhan diantara budak2 kecik nie....hehhee

wan ecah/wan: "uishhhh sama jer....!!!"

hahahaa....nenek aku marah...aku aper lg...pecah perut laaa...

semua duk ketawa dlm keta tu...

suka tgk dak2 nie...

ader jer ragam dowg..





SaRah..n HaiQaL..





2 comments:

ni petanda owg nk dpt anak lah ni..HAHA :D

hahaaa..amboi..lmbt lg ler...;-P