Sunday, May 8, 2011

12:10 AM - No comments

JoLi-jOli SeLePas eXammmm......

Last abis exam ari tu ari rabu 4.5.2011....huhuhu malam tu punyer laa bace aper pun x masuk coz fikiran kat umh dahh..mind set dah ckp esok dah abis examm dah boleh enjoy...hahhaa terukkan pastu mula lar jawab exam entah aper2 gara2 nak enjoy sgt...cm nie rupernyer erk time stdy hahaahah teruk nyer aku...!! kalu mak taw mampus laaaa ....huhuhu...


Keesokan paginyer..bgun awal coz der exam dalam otak nie mintak2 la soalan yang senag2 jer x pun objektif jer kuar...fuhhh...malas gler nak bacer....pai tempat exam ...tgk2 jagak laa nota bace2 sepintas lalu...huhuhu then fuhhh den and teman2 jawab la exam akhir sem 2....cm ner lar erk pointer tuk sem dua nie hope dapat yg terbaik....hihiihi...amin...


Sebelum nak p kuar tu dalam rancangan aku and the geng...pas ais exam nak kuar last2 ader mesyuarat lak dah....so tepaksa la tunggu jap....adehh sabowww jer laaa.....dalm 11 tu baru gerak p tunggu kat bus stop depan fakulti....punyer laaa lama nak tunggu seyy...mau berjam2 cam2 pesen ader....hihihi kelakar jgk laa time tu....semapat lagi kiter owg posing2 dlu....dalam 11.30 bas x dtg lgg...yg aku pelik dan heran nyer biler time kite owg tunggu bas komuter tu  xada pulak nak mai...bas kolej dua juga yg sibuk2 duk mai...padahal bila kita nak nek xder lak....aduishhh saboooowww jer laa....tunggu punya tunggu nampak bas ijau dari bus  stop fakulti pengajian alam sekitar....hehehe aku n the geng start berdoaa mintak2 laa bas yg nak dtg nie bas ker komuter...AMIN....pai beberapa minit....yahoooooo doa ku termakbul....alhamdulilah..akhirnyer sampai juaa.....penantian suatu penyiksaaannnn....huhuhu







hehhee...ni la pic2 kami semasa menunggu bas....


pai jer kat The Mines aku ngn dak2 nie p makan dlu...semua orang tgk pelik kot sebab kami berenam perempuan then dua org lagi male chinese and indian..anyway we are cosmate okey...huhuhu ini lah SATU MALAYSIA....jgn pandang lebih2 erk...cucuk biji mata baru taw....

Pas makan aper lagi enjoy laaa men boling...hehehe kelakar kot time nie...yang x boleh blaa tu ader laa kwan aku nie nana san kita org panggil coz nama aku dowg panggil nana nan...hehehe pnggil nma sekali ngn bapak2 terus...susah....hihihi kang keliru....ader ker dia terbaling boling ke belakang aku ngn dak2 nie keras duk gelak kat diaa bukan aper cam kelakar jee aku punya la excited nak tgk dia baling last terlepas ke belakang hihihi....mjur x kena kepala aku time tu..kalu x mau laa seminggu duk sepital....hahaha..cam2 aksi ader kiter org men boling nie...huhu penglaman sey sajer2 enjoy lepas abis exam relax cikit raser....


nie laa teman2 cosmate and my roomate....



gilerrrr bowlinnnngg.....



enjoy timee......huhuhu



x mau gosip2...marah aweks diaaa...huhuhu



thanks u all wat aku happy sgt time nie...akan ku ingat samapai bila-bila....we are happy COSMATE....huhuhu and friendship forever...miss u alll....

0 comments: