Thursday, May 12, 2011

9:58 PM - 2 comments

~~Mangsa Simbahan Asid~~





Tadi duk lepak depan tv..
sambil makan nasi lauk ayam ngan kicap...
tgk la 999 kebetulan bapak aku pasang tv3..
so tgk la isu semasa yg berlaku sekarang nie..
cam2.... eyewww seramnyer aser...
tiba-tiba aku tertarik dgn isu nie
~~MANGSA SIMBAHAN ASID~~
fuhh sian nyer ader dak sekolah drjah 4 yg kena..
cikgu...then pekerja eksekutif..
saper yg buat cam tu..??
teruk nyee..
xader sifat peri kemanusiann langsung..
cuber kalu dia yang kena..
mau menagis x berlagu kot...
duk wat kat org sedap sgt...
aper yg dia x puas ati sgt tu...
kenapa bdak2 yg x taw aper tu pun kena jgak..
effect teruk jgk tu..mau buta mata..
seumur hidup kalu x silap yer laa asid tu kn bahaya..
kenapa laa ader manusia yg cam nie...
mintak-mintak laa dia insaf dan kembali ke pngkal jalan..
cukup-cukup lah nak wat anak org cm tu...
kesian sungguh....
hanya TUHAN jer yg dapat membalas segala perbuatan mereka
kepada semua kaum hawa dan anak-anak..
serta adik di luar sane jaga lah diri anda baik2..
berhati-hati dengan segala apa yang berlaku di sekitar anda..
jangan biarkan diri anda menjadi mangsa....





2 comments:

em? ni yg dak2 post kat fb 2 ke? be aware yg ada org men sk simbah acid 2?

emm yer laa coz aku tgk 999 cm seram jer kn..takut jee...ati2 laa nk g mana2.